Wiadomości OZE Autobusy marki Solaris będą jeździć po włoskich drogach 14 września 2017 Wiadomości OZE Autobusy marki Solaris będą jeździć po włoskich drogach 14 września 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Solaris to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm działających w branży motoryzacyjnej. Jej popularność stale rośnie dzięki wprowadzaniu przez markę ciekawych i innowacyjnych rozwiązań przy zachowaniu konkurencyjnych cen autobusów. Prowadzenie takiej polityki sprawia, że zamówienia spływają z całego świata, a jednym z najnowszych osiągnięć polskiego przedsiębiorstwa jest kontrakt we Włoszech. Autobusy Urbino 12 Electric zostaną dostarczone do Bergamo oraz do Mediolanu. Bergamo zdecydowało się na zakup dwunastu egzemplarzy, Mediolan – dziesięciu. Zamówienia nie różnią się znacznie od siebie, bowiem autobusy zakontraktowano w niemal identycznych konfiguracjach. Autokary zostaną wyposażone w silniki dysponujące mocą 2×125 kW. Energia przez nie wytworzona będzie przechowywana w baterii High Energy o mocy 240 kWh. Główną różnicą pomiędzy złożonymi zamówieniami jest rodzaj ładowarki. Autobusy w Bergamo będą ładowane przy wykorzystaniu ładowarki Medcom o mocy 40kW, która może obsługiwać dwa pojazdy jednocześnie. W Mediolanie zastosowana zostanie ładowarka typu on-board, o mocy 70 kW. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.