Elektromobilność Brazylijskie Ambev planuje dodać do floty 1600 elektrycznych ciężarówek 27 sierpnia 2018 Elektromobilność Brazylijskie Ambev planuje dodać do floty 1600 elektrycznych ciężarówek 27 sierpnia 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Ambev, brazylijska firma piwowarska należąca do belgijskiej firmy Anheuser-Busch InBev, zobowiązał się do zelektryfikowania swojej floty dostawczej. Przedsiębiorstwo złożyło zamówienie na 1600 całkowicie elektrycznych samochodów ciężarowych od Volkswagena. Jedną z pierwszych elektrycznych ciężarówek będzie – VW e-Delivery. Pojazd został opracowany przez Volkswagen Caminhões e Ônibus, brazylijski oddział VW i zaprezentowany w zeszłym roku. Wyposażony jest w akumulator o mocy 170 kWh, który pozwala na zasięg 200 km na jednym ładowaniu. VW twierdzi, że ich pierwsza elektryczna ciężarówka ma funkcję hamowania odzyskowego z 3 etapami i tryb Eco-Drive, dzięki tym rozwiązaniom możliwe będzie osiągnięcie planowanego zasięgu. „VW e-Delivery” oficjalnie wchodzi do produkcji w 2020 roku, ale Volkswagen twierdzi, że do końca roku dostarczy Ambev pierwsze pojazdy do programu pilotażowego. Ambev planuje ładować ciężarówki wyłącznie z odnawialnych źródeł energii. Firma szacuje, że dzięki temu posunięciu ograniczy emisję dwutlenku węgla o około 30,4 tys. ton. Do 2023 roku przedsiębiorstwo chce przekształcić 1/3 swojej floty dostawczej na samochody elektryczne. Źródło: electrek.co Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.