Wiadomości OZE DHL zostało partnerem logistycznym Jaguar I-PACE eTROPHY 25 lutego 2019 Wiadomości OZE DHL zostało partnerem logistycznym Jaguar I-PACE eTROPHY 25 lutego 2019 Przeczytaj także Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Fotowoltaika Fotowoltaika w bloku mieszkalnym. Wszystko, co musisz wiedzieć Fotowoltaika coraz częściej przyciąga uwagę mieszkańców bloków, jak i spółdzielni. Do inwestycji w elektrownię słoneczną zachęca nie tylko niższa cena… DHL podjęło współpracę z Jaguar Racing w charakterze globalnego partnera logistycznego w zakresie obsługi serii wyścigowej Jaguar I-PACE eTROPHY. Jaguar I-PACE to pierwszy w ofercie tego producenta całkowicie elektryczny samochód, który posiada swoją wersję rajdową, a Jaguar I-PACE eTROPHY to z kolei pierwsza seria wyścigowa w formule E FIA ABB wyłącznie dla samochodów elektrycznych. Zgodnie z ogłoszoną umową DHL będzie odpowiedzialne za zaplecze logistyczne oraz za organizowanie transportu wszystkich pojazdów uczestniczących w wyścigach, garaży, części zamiennych, wyposażenia technicznego oraz systemów ładowania produkowanych przez innego partnera Jaguara – koncern ABB. We wrześniu 2017 roku organizatorzy poinformowali o zatwierdzeniu Jaguar I-PACE eTROPHY. Zgodnie z zapowiedzią pod koniec ubiegłego roku zaczął się pierwszy sezon nowej formuły, w którego trakcie odbyły się wyścigi łącznie w dziewięciu różnych krajach. Są to pierwsze wyścigowe mistrzostwa produkowanych seryjnie całkowicie elektrycznych samochodów. Pierwszy rajd odbył się w grudniu 2018 roku w Arabii Saudyjskiej na terenie historycznego miasta Ad-Dirijja. Z kolei tegoroczne finały mają się odbyć w Meksyku. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie przewoźnika, oba przedsiębiorstwa współpracują ze sobą od przeszło dwudziestu lat. Niemniej to przedsięwzięcie wymagało od nich opracowania nowej, odpowiedniej strategii i zaangażowania różnych środków transportu. Na swojej stronie internetowej DHL podkreśla, że posiada ponad 35-letnie doświadczenie w logistyce dla sportów motorowych. Udział przewoźnika zaowocował m.in. tym, że fracht lotniczy udało się zrealizować za pomocą jednego nowoczesnego Boeinga 747-800 zamiast dwóch innych samolotów. DHL podkreślił swoje starania w zakresie ograniczania śladu węglowego i dążenia do minimalizowania ilości zanieczyszczeń emitowanych przez jego flotę. Niemiecki przewoźnik, największa tego typu spółka na świecie, jest zaangażowany w ochronę środowiska przy pomocy nowych technologii co najmniej od 2007 roku. Wówczas rozpoczął program „GoGreen”, w którym zadeklarował redukcję ilości emitowanych przez wszystkie swoje pojazdy spalin. Pierwotnie miała to być redukcja o 30% do 2020 roku. W roku ubiegłym poinformowano o kolejnym etapie programu, czyli obniżeniu emisji o 70% do roku 2025. W ramach realizacji tego planu w USA i Nowej Zelandii wprowadzono elektryczne samochody dostawcze, a na całym świecie rozwiązania organizacyjne w zakresie świadczonych usług (m.in. paczkomaty i możliwości odbioru w punktach logistycznych). DHL zapowiada pełne przejście na technologie bezemisyjne do 2050 roku. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.