Świat Elektryczne rowery retro od Juiced Bikes 16 lipca 2018 Świat Elektryczne rowery retro od Juiced Bikes 16 lipca 2018 Przeczytaj także Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Świat Pierwsza zeroemisyjna linia lotnicza wystartuje w 2024 roku W 2024 roku loty rozpoczyna pierwsza zeroemisyjna linia lotnicza. Flota Ecojet ma składać się z samolotów elektrycznych napędzanych przez zielony wodór. Co więcej, pasażerowie na pokładzie będą mieli do wyboru wyłącznie wegańskie posiłki. Jakie trasy obejmie linia Ecojet? Wśród rowerów elektrycznych coraz częściej pojawiają się stylizacje retro. Kilka lat temu firma Lithium Cycles zadebiutowała modelem Super 73 w stylu nawiązującym do starego minibike’a z lat 80. i Hondy Ruckus. Teraz Juiced Bikes z siedzibą w Kalifornii przedstawia własną ofertę. Juiced Bikes rozpoczął produkcję pierwszego zamówienia na trzy modele nowej linii Scrambler: Camp, City i Hyper Scramblers. Każdy z nich ma aluminiową obudowę w kształcie otwartej ramy z długą kanapą. Rowery wyposażone są w 52 V akumulator litowo-jonowy, jasny przedni reflektor, wyświetlacz LED, 20-calowe koła z 4-calowymi oponami, hamulce hydrauliczne i amortyzatory przednie dla lepszego komfortu jazdy. Dokładna specyfikacja pokazuje, że modele różnią się od siebie. Scrambler Camp to wersja podstawowa w kolorze czerwonym wyposażona w silnik tylny o mocy 750 W. 4-calowe opony terenowe zapewniają dobrą jazdę po drogach oraz w terenie. Rower może rozwinąć prędkość maksymalną 45 km / h, a jego zasięg to około 51,5 kilometrów. City Scrambler różni się od poprzedniego modelu czarną ramą i kołami magnetycznymi. Jego opony bardziej przystosowane są do poruszania się po drogach z maksymalną prędkością 45 km/h. Mimo to również wyposażony jest w przedni amortyzator. Natomiast Hyper Scrambler to silnik o mocy 1100 W i napęd na tylne koło, który umożliwia jazdę z prędkością 55 km/h. Póki co ze względu na przepisy nie mógłby poruszać się po drogach, chyba że jego właściciel zarejestrowałby go jako motorower. Dzięki mocniejszemu akumulatorowi litowo-jonowemu o pojemności 984 Wh, jego zasięg wynosi 56 kilometrów. Przód amortyzowany jest za pomocą zawieszenia pneumatycznego. Rowery rozmiarem dostosowane są dla wszystkich, ale kierownica oraz długa ławka są dodatkowo regulowane. Pojazdy mogą pomieścić dwóch pasażerów, ale ich waga nie powinna przekraczać 125 kilogramów. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.