Elektromobilność Europejski sukces Tesli 28 lutego 2018 Elektromobilność Europejski sukces Tesli 28 lutego 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Rozpowszechniająca się świadomość ekologiczna połączona z odpowiedzialną troską za planetę przejawia się na rozmaity sposób. W tym obrębie mieszczą się działania związane z recyklingiem i właściwym gospodarowaniem odpadami, dążenia do wprowadzenia gospodarki o obiegu zamkniętym oraz tak proste z pozoru rzeczy, jak właściwe zagospodarowywanie resztek jedzenia lub korzystanie z naturalnych kosmetyków. Również poruszanie się po mieście może być prowadzone w sposób ekologiczny. Pomagają w tym elektryczne pojazdy komunikacji miejskiej, ale także samochody hybrydowe i elektryczne, wśród których prym wiodą pojazdy marki Tesla. Firma zarządzana przez Elona Muska może poszczycić się wieloma osiągnięciami. Wśród nich znajduje się nie tylko wyprodukowanie już 300 000. egzemplarza samochodu marki Tesla oraz wybitne osiągi pojazdów, ale także niewątpliwy wzrost zaufania do tej marki. Zwłaszcza ostatni czynnik można bardzo łatwo zaobserwować w Europie, ponieważ – jak podaje portal Automotive News – właśnie tam w 2017 roku sprzedaż elektrycznych Tesli Model S znacząco się zwiększyła, na niekorzyść porównywalnych z nią niemieckich luksusowych sedanów produkowanych przez koncerny, takie jak: BMW, Mercedes i Audi. Analizy firmy JATO wskazały, że w roku ubiegłym o 30% wzrosła sprzedaż Modelu S w Europie, osiągając wynik ponad 16,1 tys. egzemplarzy. W analogicznym okresie Mercedes S sprzedał się w ilości 13,3 tys. egzemplarzy (generując wzrost o 3%), a BMW 7 w jedynie 11,7 tys. egzemplarzy (co przekłada się na spadek sprzedaży o 13%). Samochody Tesla Model S coraz częściej pojawiają się na europejskich drogach, nawet pomimo cofnięcia państwowych dopłat na pojazdy tej marki, jak miało to miejsce w przypadku niemieckiego rynku. Na wzrost zainteresowania z pewnością ma także wpływ zataczająca coraz szersze kręgi afera dieslowa – producenci aut w testach sztucznie zaniżali wyniki emisji spalin, aby zachęcić klientów do zakupu. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.