Elektromobilność Forbes docenił innowacje Toyoty 01 czerwca 2017 Elektromobilność Forbes docenił innowacje Toyoty 01 czerwca 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Toyota ponownie najcenniejszą marką motoryzacyjną według rankingu Forbesa, który ogłosił wyniki po przeprowadzeniu wnikliwych analiz i badań rynku. Toyota oprócz zdeklasowania rywali w swojej branży zajęła również wysokie 8. miejsce w globalnym rankingu najcenniejszych firm. Według analiz Forbesa marka Toyota jest warta 41,1 mld dolarów. Toyota należy do ścisłej czołówki najcenniejszych globalnych marek, obok takich technologicznych gigantów jak Apple, Google, Microsoft czy Facebook. Najwyższa wartość marki Toyota w gronie światowych firm motoryzacyjnych to wynik legendarnej jakości i niezawodności samochodów Toyoty, innowacyjnych technologii udostępnianych szerokim rzeszom kierowców oraz ogromnych nakładów na badania, przede wszystkim w dziedzinie innowacyjnych napędów oraz systemów wsparcia dla kierowców. W ostatnim czasie Toyota wprowadziła zaawansowany pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense do niemal wszystkich swoich modeli, często oferując go w standardzie. Na rynku zadebiutowała najnowsza generacja napędu hybrydowego wraz z Priusem 4. generacji, nowym crossoverem C-HR oraz 2. generacją Priusa Plug-in Hybrid w wersji ładowanej z gniazdka. Po 20 latach obecności hybryd Toyoty na rynku ich łączna sprzedaż przekroczyła 10 milionów. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.