Elektromobilność Greenway Infrastructure Poland zagęści polską sieć ładowarek do EV 22 grudnia 2017 Elektromobilność Greenway Infrastructure Poland zagęści polską sieć ładowarek do EV 22 grudnia 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Dane dotyczące rozwoju elektromobilności w Polsce wskazują, że tempo rozwoju infrastruktury niezbędnej w obsłudze samochodów EV jest zbyt wolne, aby dotrzymać kroku państwom Europy Zachodniej. Aby sytuacja uległa zmianie, potrzebna jest większa intensywność działań ze strony rządu, który w swych rękach trzyma klucz do rozwiązania tego problemu. Jak zwykle w takich sytuacjach na ratunek przychodzi prywatny kapitał. W tej sytuacji chodzi o Greenway Infrastructure Poland. Podmiot ten rozpoczął przed kilkoma dniami projekt o nazwie NCE-AdvancedEvNet. Głównym jego celem jest rozbudowa na terenie większych polskich aglomeracji i głównych szlaków komunikacyjnych sieci punktów ładujących samochody elektryczne, dzięki której liczba stacji zwiększy się o kolejne sześćdziesiąt punktów o mocy 50 kW. Co istotne, w ramach omawianego projektu zostaną utworzone nie tylko zwykłe punkty ładujące, ale również te o ultraszybkiej przepustowości, z mocą do 350kW. Inwestycja ma zostać ukończona w 2020 roku. Wtedy też przybędzie w naszym kraju dodatkowych dwieście punktów ładujących samochody elektryczne. Innym istotnym elementem projektu jest ściślejsza współpraca z Gdynią, opierająca się na udostępnieniu firmie terenów pod budowę stacji ładujących, które zlokalizowane będą w głównych punktach przesiadkowych. To rozwiązanie zostanie idealnie dopasowane do potrzeb kierowców, którzy zamierzają przesiadać się do komunikacji miejskiej i pozostawiać swój pojazd do naładowania. Współpraca z władzami Gdyni ma zaowocować w przyszłości powstaniem sześciu dodatkowych miejsc ładujących na obszarze miasta. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.