Wiadomości OZE Im większy smog, tym niższa cena elektrycznego Renault Zoe 06 czerwca 2019 Wiadomości OZE Im większy smog, tym niższa cena elektrycznego Renault Zoe 06 czerwca 2019 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany W Bukareszcie w Rumunii pojawił się ogromny, cyfrowy billboard Renaulta z propozycją nietypowej oferty – im wyższy poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście, tym cena elektrycznego Zoe spada. Aktualna wyświetlana jest w czasie rzeczywistym na wspomnianym billboardzie. Cena oraz aktualny stan zanieczyszczenia powietrza w Bukareszcie wyświetlane są na bieżąco – aktualizacja odbywa się średnio co sześć minut na podstawie uśrednianych danych odczytów stężenia pyłów w powietrzu. Wyświetloną cenę klienci mogą egzekwować w salonach dealerów Renault. Bukareszt jest jednym z najbardziej zatłoczonych i zanieczyszczonych miast w Europie. Tę kampanię we współpracy z Renault przygotowała agencja reklamowa Publicis Romania z siedzibą w stolicy Rumunii. Wszystko po to, aby przekonać Rumunów do inwestycji w ekologiczne auta. Póki co uważają oni, że tego typu modele są zbyt drogie w porównaniu do samochodów z konwencjonalnym napędem. Sprzedaż Renault Zoe w Polsce Póki co nie ma informacji, czy kampania przełożyła się na wzrost sprzedaży Renault Zoe w Bukareszcie. Przypominamy, że na polski rynek model ten trafił na początku 2018 roku, czyli z ponad rocznym opóźnieniem w stosunku do premiery we Francji. Z danych z ubiegłego roku wynika, że Polacy zainwestowali w około 550 sztuk samochodów w pełni elektrycznych, a modelem cieszącym się największym zainteresowaniem był Nissan Leaf. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.