Reklama

Dodatkowa wypłata dla polecających produkty OZE

Zarejestruj się

Jaguar I-Pace we flocie Innogy-GO

Jaguar I-Pace we flocie Innogy-GO

W Warszawie operator carsharingu Innogy GO dodał do swojej floty Jaguara i-Pace. Będzie to najdroższy, najbardziej luksusowy i najszybszy samochód w ich flocie.

Dotychczas Innogy GO udostępniło warszawiakom około 500 samochodów elektrycznych marki BMW i3 oraz i3s. Te drugie charakteryzowały się dość szybkim przyspieszeniem, jak na miejskiego elektryka – od 0 do 60 km/h w 3,7 sekundy. W ofercie dostawczej dostępne są samochody MAN oraz Renault Kangoo. Czy Innogy Go planuje poszerzenie floty?

Od 3 marca 2020 r. Innogy Go wprowadziło zmiany w regulaminie. Jak zauważył portal autonaminuty.org, zniknął przepis określający odpowiedzialność za szkody, jakie kierowca mógł wyrządzić podczas jazdy. W jego miejsce pojawiło się wyrażenie “określony jest w Warunkach najmu dla konkretnego modelu Pojazdu”. Ponieważ, wcześniej korzystając z usług Innogy GO, możliwa była jazda niemal wyłącznie BMW, zacytowane wyrażenie już tego nie sugeruje. Dodatkowo, portal pokazał zdjęcie samochodu, który od jakiegoś czasu jeździ po ulicach stolicy. Jest on częściowo oznakowany, tak jak samochody z floty Innogy GO.

Sfotografowanym samochodem ma być Jaguar i-Pace – elektryczny, luksusowy crossover. W Polsce jego ceny zaczynają się od 359 500 złotych. Do osiągnięcia 100 km/h potrzebuje 4,7 sekund, a jego zasięg wynosi 470 km. Temat podjął portal wysokienapiecie.pl, któremu Innogy nieoficjalnie potwierdziło zamiar poszerzenia floty o te elektryki. Portal przewiduje, że z okazji 1 roku działalności, który minie dokładnie 3 kwietnia, Jaguary oficjalnie trafią do oferty.

Cena 1 minuty przejazdu nadal nie jest znana. Jeżdżąc BMW i3 przez minutę, zapłacimy 1,19 złotych.

Źródło: wysokienapiecie.pl, autonaminuty.org, innogygo.pl, jaguar.pl

Fot. główne: Canva

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.