Wiadomości OZE Kobiety dostaną swój elektryczny jednoślad 18 czerwca 2018 Wiadomości OZE Kobiety dostaną swój elektryczny jednoślad 18 czerwca 2018 Przeczytaj także Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Świat Pierwsza zeroemisyjna linia lotnicza wystartuje w 2024 roku W 2024 roku loty rozpoczyna pierwsza zeroemisyjna linia lotnicza. Flota Ecojet ma składać się z samolotów elektrycznych napędzanych przez zielony wodór. Co więcej, pasażerowie na pokładzie będą mieli do wyboru wyłącznie wegańskie posiłki. Jakie trasy obejmie linia Ecojet? Francja do tej pory nie była kojarzona z produkcją elektrycznych motocykli. Za sprawą niewielkiego startupu o nazwie Jambon-Beurre Motorcycle ma się to w niedalekiej przyszłości zmienić. Firma na swoim koncie ma już elektryczne jednoślady o mocy 80 kW, ale jej plany są ambitniejsze. Jambon-Beurre Motorcycle w najbliższym czasie zamierza się skupić na udoskonaleniach oraz produkcji elektrycznego motocykla Gloria, który ma być szybki, funkcjonalny i modny. Ze względu na te cechy dedykowany będzie przede wszystkim kobietom. Według władz firmy ukierunkowanie oferty na tę właśnie grupę docelową może przynieść oczekiwany sukces. „Zdaliśmy sobie sprawę, że nasz styl i komunikacja docierają do ludzi, którzy nie są zwykłymi klientami. 60% spośród nich stanowią kobiety, głównie mieszkanki miast z których większość nigdy wcześniej nie posiadała motocykla. W rezultacie powstał pomysł stworzenia prawdziwej damskiej marki motocykli. Zaprojektowana z myślą, o tym, aby wpuścić w segment motocykli odrobinę świeżego powietrza, tym bardziej że obecne realia nie zmieniły się od 30 lat”, wyjaśnia Jambon-Beurre Motorcycle. Firmy produkujące motocykle skupiają swoją uwagę na młodszych odbiorcach i poszukiwaczach emocji, natomiast w przypadku uznanych marek, takich jak Harley Davidson (w 2019 roku nastąpi debiut pierwszego elektrycznego modelu tej firmy), mamy do czynienia raczej z sytuacją, w której klienci to w głównej mierze dojrzalsi wiekiem entuzjaści chromu i mocy. Dlatego Gloria Factory ma zmienić tradycyjny marketing motocyklowy. Motocykl każdy z klientów może dopasować do swoich wymagań designerskich. Po zaprojektowaniu i dostosowaniu online firma dostarczy go prosto do odbiorcy. Specyfikacja techniczna motocykla Gloria nie jest znana. Projektanci nie są w stanie udzielić żadnych informacji na temat akumulatorów i zasięgu. Biorąc jednak pod uwagę, że połączyli siły z Pymco, francuskim startupem specjalizującym się w zarządzaniu energią elektryczną, można oczekiwać interesującego efektu. Według wstępnych informacji, zamówienia i sprzedaż mają się rozpocząć nie wcześniej niż w 2020 roku. Cena nie została nadal ustalona. Źródło: Electrek Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.