Prawa zwierząt Kolejne marki kończą z naturalnymi futrami. Tym razem Alexander McQueen 04 kwietnia 2021 Prawa zwierząt Kolejne marki kończą z naturalnymi futrami. Tym razem Alexander McQueen 04 kwietnia 2021 Przeczytaj także Edukacja Ludzie są największymi drapieżnikami na świecie Kto jest większym drapieżnikiem od lwa, niedźwiedzia i rekina? Odpowiedź jest prosta. Według ostatnich badań ludzie zabijają najwięcej dzikich zwierząt na świecie. W sumie odpowiadamy za śmierć ⅓ gatunków. Prawa zwierząt Pies kontra upał. Jak zadbać o psa w gorące dni? Psy źle znoszą upały. Fale gorąca mogą nie tylko negatywnie wpływać na ich apetyt i samopoczucie, ale nawet doprowadzić do przegrzania psiego organizmu. Warto o tym pamiętać zwłaszcza w trakcie lata. Jak pomóc psu przetrwać upalne dni? Które rasy najgorzej znoszą upały? Jak rozpoznać udar cieplny u psa? Czego absolutnie nie wolno robić? Sprawdź, co musisz wiedzieć. Alexander McQueen i Balenciaga, marki należące do holdingu Kering, na dobre żegnają się z naturalnymi futrami. Nad podjęciem decyzji firmy pracowały z organizacją Humane Society International. Lepiej bez futer Alexander McQueen i Balenciaga są jednymi z ostatnich marek holdingu Kering, które zdecydowały się zrezygnować z naturalnych futer. Wcześniej takie decyzje podjęły Gucci i Bottega Veneta. – Większość naszych marek nie używa już futra zwierzęcego do produkcji odzieży – czytamy w oświadczeniu Kering. – Dotyczy to również Alexandra McQueena i Balenciagi. Torebka ze skóry krokodyla? Na szczęście to już przeszłość Pozostaje dużo do zrobienia Grupa podjęła tę decyzję po ponad dziesięcioletnich rozmowach z organizacją Humane Society International. – Za każdym razem, gdy znana marka jak Alexander McQueen czy Balenciaga rezygnuje z futer, wysyła jasną wiadomość: w naszym społeczeństwa nie ma miejsca na odzież ze zwierząt – powiedziała Kitty Block, prezeska HSI. Block zapewnia, że organizacja będzie nadal pracować z firmami nad rezygnacją z futra. Dodaje również, że marki muszą zrozumieć, że zrównoważone i innowacyjne materiały mogą być modne i podobać się klientom. Świadomość konsumentów wzrasta Kitty Block uważa, że to klienci chętniej rezygnują z futer i są świadomi negatywnego wpływu ferm na planetę. Z kolei firmy reagują na tę zmianę w gustach. Ze zwierzęcych futer i wstawek zrezygnowały już takie luksusowe marki jak Armani, Versace, Michael Kors, Jimmy Choo, Prada, Chanel, DKNY i Burberry. Cele tylko na papierze. Wielkie marki odzieżowe wcale nie są eko Dwie ostatnie marki należące do Kering, które nadal używają naturalnych futer, to Brioni i Saint Laurent. Źródło: livekindly.co Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.