Elektromobilność Ładowanie samochodu elektrycznego. W 10 minut zwiększysz zasięg nawet o 160 kilometrów 30 maja 2023 Elektromobilność Ładowanie samochodu elektrycznego. W 10 minut zwiększysz zasięg nawet o 160 kilometrów 30 maja 2023 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Elektromobilność Bezprzewodowe ładowanie elektryków we Francji i Norwegii We Francji i Norwegii zainstalowane zostaną specjalne odcinki dróg, na których elektryki będą ładowane bezprzewodowo. Czy to rozwiązanie okaże się… Shell i Volkswagen na początku maja uruchomiły w Getyndze pierwszą stację ładowania Elli Flexpole. Urządzenie ma dużą moc, co pozwala na błyskawiczne ładowanie samochodu elektrycznego. Ładowanie samochodu elektrycznego – współpraca Shell i Volkswagen Dzięki temu rozwiązaniu rozbudowa sieci stacji ładowania samochodów elektrycznych może zostać przyspieszona. Moc ładowania Elli Flexpole to nawet 150 kW, co oznacza, że w ciągu 10 minut elektryk może zyskać zasięg nawet o 160 km. Innowacyjne stacje ładowania firm Shell i Volkswagen są nadal w fazie testów. Po tym etapie Elli Flexpole mają zostać zamontowane w Niemczech, a następnie w kolejnych krajach Europy. Ładowanie samochodu elektrycznego. W 10 minut zwiększysz zasięg nawet o 160 kilometrów, Źródło: volkswagen-newsroom.com Ambitny plan Niemców Stacje Ładowania Shell i Volkswagen mogą pomóc w realizacji celu zachodniego sąsiada Polski. Władze Niemiec chcą, by do 2030 roku w ich kraju było dostępnych co najmniej milion punktów ładowania samochodów elektrycznych. Według Federalnej Agencji Sieci, w ubiegłym roku liczba punktów ładowania wzrosła do ponad 80 tys. – z czego 67 tys. to standardowe punkty ładowania, a około 13 tys. to te o dużej mocy. Samochód elektryczny z większym zasięgiem niż diesel? Ten elektryk przejechał niemal 2000 tys. km bez przerwy Bardziej dynamiczna rozbudowa sieci szybkiego ładowania jest opóźniona ze względu na konieczność zastosowania specjalnych transformatorów, których czas dostawy jest obecnie wydłużony. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że około 900 niemieckich operatorów systemów dystrybucyjnych ma różne wymagania dotyczące transformatorów. Shell stawia na stacje ładowania samochodów elektrycznych Shell dąży do tego, aby do 2050 roku stać się firmą o neutralnym bilansie emisji CO2. Niezbędne do osiągnięcia tego celu jest dalszy dynamiczny rozwój infrastruktury do ładowania samochodów elektrycznych. W 2017 roku firma przejęła spółkę NewMotion, wówczas największego w Europie dostawcę usług ładowania elektryków, który później został przemianowany na Shell Recharge Solutions. W 2019 roku Shell rozpoczął budowę stacji szybkiego ładowania Shell Recharge. Koncern Shell planuje do 2025 roku zainstalować na całym świecie ponad 500 tys. punktów ładowania samochodów elektrycznych i 2,5 mln do 2030 roku. Samochód elektryczny zasilany energią słoneczną, którym można jeździć „miesiącami bez ładowania” trafia do sprzedaży Źródła i fot. główna: Volkswagen Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.