Wiadomości OZE Pekin wyznacza więcej dróg do testów autonomicznych pojazdów 25 września 2018 Wiadomości OZE Pekin wyznacza więcej dróg do testów autonomicznych pojazdów 25 września 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Władze stolicy Chin postanowiły zwiększyć ilość dróg, na których firmy będą mogły testować autonomiczne samochody i autobusy. Decyzja została podjęta w związku z planami przyśpieszenia rozwoju technologii autonomicznej jazdy. Trasy do testów będą się znajdowały w dzielnicy Fangshan w południowo-zachodniej części Pekinu. Miejska Komisja ds. Transportu zarządziła, aby pojazdy wyznaczone do testów posiadały tymczasowe tablice rejestracyjne. Podmioty testujące będą musiały w wyznaczonych obszarach przejechać minimum 5 tysięcy kilometrów w celu oceny zaawansowania technologii użytych w pojazdach oraz zidentyfikowania obszarów niezbędnych do poprawy, zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa. Kierowcy, którzy będą nadzorować testy pojazdów, wcześniej będą musieli odbyć ponad 50-godzinne szkolenia. Władzom zależy przede wszystkim na bezpieczeństwie. Chcą mieć pewność, że osoby nadzorujące będą mogły w każdej chwili przejąć kontrolę w razie nieprzewidzianej sytuacji. W marcu bieżącego roku Pekin oddał do użytku 33 drogi do testowania nowych technologii transportowych. Już od dawna wiadomo, że połączenie elektromobilności z technologią autonomicznej jazdy zrewolucjonizuje rynek motoryzacyjny, światowy transport oraz naszą cywilizację. Modelem biznesowym TAAS, czyli Transport as a Service, są zainteresowane chińskie koncerny internetowe, chcące usprawnić swoje usługi w Państwie Środka. Więcej informacji: Chińscy giganci internetowi walczą o rynek pojazdów autonomicznych. Źródła: Reuters, autonewschina.com Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.