Elektromobilność Pierwszy społeczny test samochodu elektrycznego. Nissan Leaf 2 w trasie 19 lipca 2018 Elektromobilność Pierwszy społeczny test samochodu elektrycznego. Nissan Leaf 2 w trasie 19 lipca 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Jako Redakcja ŚwiataOZE przeprowadziliśmy pierwszy społeczny test samochodu elektrycznego. Na pierwszy ogień poszedł Nissan Leaf najnowszej generacji – Nissan Leaf 2. Auto pokonało trasę Warszawa-Kraków i z powrotem. To w jedną stronę dystans około 300 kilometrów przy 270 kilometrowym zasięgu na jednym ładowaniu według producenta. Jak samochód poradził sobie na polskich drogach? Co zaskoczyło pozytywnie lub rozczarowało testujących? Przekonajcie się sami – podrzucamy Wam relację z całego wydarzenia. W trakcie testu z Nissanem Leaf 2 pokonaliśmy w sumie 1370 kilometrów. Byliśmy m.in. w Warszawie, Radomiu, Krakowie, Kielcach, Katowicach, Częstochowie, Łodzi i Aleksandrowie. Samochód testowało z nami w różnych miastach 14 osób. Najwięcej problemów sprawiła nam infrastruktura ładująca. Niedostateczna ilość ładowarek w Polsce wymusza na właścicielach auta elektrycznego dokładne planowanie trasy z punktu do punktu, a to zwiększa czas jej pokonywania. Zasięg podawany przez Nissana – 270 kilometrów, nie jest wystarczający dla dłuższych podróży, szczególnie przy wyższych prędkościach. Sprawdzić może się jedynie w mieście. Leafowi 2 zarzucić można również jakość wykonania wnętrza, które jest nieadekwatne do ceny samochodu. Niezaprzeczany jest jednak fakt, że komfort jazdy samochodem elektryczny stoi na naprawdę wysokim poziomie, o czym mogliśmy się przekonać w trakcie testu Nissana Leaf 2. Auto jest bardzo wygodne i pakowne – w bagażniku udało się pomieścić cały sprzęt do nagrywania niezbędny podczas testu. Satysfakcjonują również osiągi tego modelu i umieszczona w nim elektronika. A co Wy sądzicie o Nissanie Leaf 2? Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.