Reklama

Dodatkowa wypłata dla polecających produkty OZE

Zarejestruj się

Podsumowanie roczne działalności Spółki – również w Columbus Energy S.A.

Podsumowanie roczne działalności Spółki – również w Columbus Energy S.A.

Fotowoltaika – technologia piękna w swojej prostocie. Krzem, szkło i aluminium bez mechanicznych elementów, generujące energię elektryczną za darmo, przez dziesiątki lat. Columbus Energy S.A. rozwija się już czwarty rok w tej branży i promuje w Polsce najlepsze dostępne technologie. Filozofia firmy skupia się na dostarczaniu właścicielom budynków kompleksowej usługi, która zawiera najwyższej jakości komponenty, wysoką moc ogniw słonecznych i piękną, produkującą prąd ze słońca instalację dla każdego.

Columbus Energy S.A. to lider na rynku polskiej fotowoltaiki. Firma kreuje trendy, za którymi podążają korporacje energetyczne. Wprowadziła do branży innowację, jaką są Abonamenty na Słońce, czyli finansowanie fotowoltaiki w formie abonamentu. Dziś ofertę tego typu powielają inne firmy, a Columbus Energy S.A.  znów wyprzedziła je o krok: na początku 2018 roku Spółka wprowadziła Abonament Elastyczny dla właścicieli domów, gospodarstw rolnych oraz małych i dużych przedsiębiorstw dostosowany do ich zapotrzebowania na energię elektryczną.

Rok 2017 przyniósł w Columbus Energy S.A. sporo innowacji. Jedną  nich jest pojawienie się na rynku paneli monokrystalicznych Full Black w standardowej ofercie Spółki. Firma chce zwiększyć moc uzysków z instalacji słonecznych w Polsce i doprowadzić do wyeliminowania przestarzałej technologii polikrystalicznej. Bezkonkurencyjna okazała się również kolejna oferta, która także zadebiutowała w 2017 roku: piętnastoletnia Gwarancja Totalna na całą instalację wraz z montażem.

W 2017 roku Columbus Energy S.A. pobiła dwa wewnętrzne rekordy, które pokazują z jaką dynamiką rozwija się firma. Był to montaż tysięcznej  i dwutysięcznej instalacji fotowoltaicznej. Do końca 2017 roku Spółka zamontowała instalacje fotowoltaiczne o łącznej mocy 7,25 MWp.

W drugiej połowie 2017 roku zostało uruchomione Biura Obsługi Klienta Columbus Energy S.A., którego pracownicy cechują się profesjonalizmem i zaangażowaniem w proces realizacji oraz obsługi serwisowej instalacji. Praca tego działu pozwala również na monitorowanie zadowolenia Klientów ze świadczonych usług. Ostatni kwartał roku to wzmożony czas zwiększania zasobów ludzkich, inwestowania w struktury i procesy oraz ciągła aktualizacja oferty, między innymi dla sektora biznesowego.

Jak powiedział Prezes Zarządu Spółki, Dawid Zieliński: „Dzisiaj przyszłość firmy zależy już tylko od nas, od naszego zespołu i pracy jaką włożymy w rozwój tego projektu. Prawo energetyczne ciągle się poprawia, konkurencję zostawiliśmy daleko w tyle, banki i firmy leasingowe coraz chętniej i taniej finansują instalacje fotowoltaiczne. Naszym celem jest zrealizowanie w najbliższych latach 10 000 instalacji rocznie. To cel, który będziemy konsekwentnie realizować i jest on realny do osiągnięcia”.

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.