Elektromobilność Polestar postawił na Chiny 24 listopada 2017 Elektromobilność Polestar postawił na Chiny 24 listopada 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Polestar, marka należąca do Volvo, ujawniła nareszcie, gdzie zostanie zlokalizowane jej centrum produkcyjne. Nie będzie chyba dla nikogo zaskoczeniem, że wybrano Chiny, a dokładniej miasto Chengdu. Budowa Centrum Produkcyjnego Polestar została już zainaugurowana, a termin oddania do użytku przewidziano na połowę 2018 roku. Oficjalny komunikat wydany przez Polestar informuje również, że zakład produkcyjny będzie najbardziej przyjazną dla środowiska fabryką samochodów w Chinach. Specjalnie dla klientów zostanie wybudowany tor testowy, na którym będzie można wypróbować pierwszy samochód tej marki o nazwie Polestar 1. Zatrzymajmy się na chwilę w tym miejscu. Polestar 1 ma dysponować mocą 600 KM oraz imponującym zasięgiem 150 kilometrów. Na pierwszy rzut oka dystans ten nie robi wielkiego wrażenia, jednak spośród wszystkich hybryd typu plug-in dostępnych na rynku to właśnie Polestar 1 może pochwalić się największym zasięgiem. Inną nowością ma być zastosowanie rewolucyjnego zawieszenia, wykonanego przez firmę Ohlins – Continuously Controlled Electronic Suspension. Wyróżnia się ono tym, że w czasie jazdy jego elektryczne elementy reagują na rodzaj nawierzchni oraz styl jazdy preferowany przez kierowcę. Również nadwozie zasługuje na szczególną uwagę, ponieważ wykonane zostało z włókna szklanego. Dzięki temu waga i środek ciężkości zostały znacznie obniżone. Produkcja pojazdu rozpocznie się w ekspresowym tempie, bo już w połowie 2019 roku. Na początek przewiduje się, że rocznie z taśm produkcyjnych zjedzie 500 egzemplarzy. W planach jest również uruchomienie produkcji konkurenta Tesli 3 – Polestaru 2 i Polestaru 3 (SUV). Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.