Elektromobilność Porsche 911 dostępne w wersji hybrydowej? 13 grudnia 2017 Elektromobilność Porsche 911 dostępne w wersji hybrydowej? 13 grudnia 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Trudno wśród sympatyków motoryzacji znaleźć choćby jedną osobę, która słysząc nazwę 911, nie skojarzy jej z niemieckim koncernem Porsche. Ten flagowy model, który swój debiut miał w 1964 roku, podbił serca zamożnej części kierowców na całym świecie. Od samego początku najbardziej charakterystyczną cechą tego samochodu był jego silnik w układzie boxer, który został umieszczony za tylną osią. Inną jego właściwością był niezależny układ tylnego zawieszenia. Od momentu debiutu pojazd przeszedł szereg udoskonaleń, jednak podstawowe rozwiązania w zdecydowanej większości nie zostały zmienione. Porsche 911 od samego początku swego istnienia uczestniczyło w wielu rajdach, odnosząc niejednokrotnie sukcesy, które przysparzały mu kolejnych entuzjastów. W przeprowadzonym w 1999 roku sondażu na najlepszy samochód stulecia Porsche 911 zajęło piąte miejsce. Czy w nadchodzącej wielkimi krokami epoce samochodów hybrydowych i EV znajdzie się miejsce dla Porsche 911? Na to pytanie odpowiedział Oliver Blume, dyrektor generalny Porsche, który zapowiedział, że Porsche 911 kolejnej generacji prawdopodobnie będzie dostępne na rynku jako hybryda typu plug-in, a jej debiut zaplanowano na rok 2023. Ponadto Blume poinformował, że model 911 zostanie wyposażony w akumulatory trakcyjne kolejnej generacji. Rozważane są akumulatory ze stałym elektrolitem. Co ciekawe, Olivier Blume zdradził, że ostateczna decyzja o wprowadzeniu na rynek hybrydowej wersji nie została jeszcze ostatecznie podjęta, jednak uważa, że szanse są na to bardzo duże, tym bardziej że konstruktorzy koncernu przeprowadzili już podstawowe prace mające na celu przystosowanie platformy nowego 911 do systemu hybrydowego, w tym do zaadaptowania akumulatorów trakcyjnych. Wszystko wskazuje na to, że pojazd zostanie wyposażony w akumulatory o pojemności 47 Ah. Źródło: autonews.com Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.