Elektromobilność Renault Zoe najchętniej kupowanym samochodem elektrycznym w lipcu 01 listopada 2017 Elektromobilność Renault Zoe najchętniej kupowanym samochodem elektrycznym w lipcu 01 listopada 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany W miesiąca na miesiąc sprzedaż pojazdów z silnikiem elektrycznym wzrasta kosztem aut napędzanych silnikami wysokoprężnymi bądź benzynowymi. Trend ten jest nieuchronny w obliczu wielu decyzji przywódców europejskich państw, dla których istotna jest elektryfikacja branży motoryzacyjnej. Sami konsumenci również zauważają korzyści wynikające z posiadania ekologicznego samochodu, co widać w statystykach. W lipcu na liście najchętniej kupowanych hybryd oraz pojazdów elektrycznych królowało Renault Zoe. W całej Europie sprzedano 1919 sztuk tego pojazdu, co zapewniło mu pierwsze miejsce w rankingu. Drugą lokatę zajęło Mistubishi Outlander PHEV z 1406 sprzedanymi egzemplarzami, a tuż za nim uplasowało się BMW i3, które znalazło 1277 nowych nabywców. Tuż za podium znalazł się Nissan Leaf z wynikiem 1128 sztuk. Nieco zaskakujące są odległe miejsca modeli Tesli, bowiem Model X zajmuje dopiero dziesiąte miejsce (562 sztuk), a model S plasuje się tuż za nim (547 sztuk). Przyczyną takiego stanu rzeczy może być cena, ponieważ nawet w krajach zachodnich niewiele osób jest w stanie sobie pozwolić na wydatek rzędu 400 tysięcy złotych. Niewykluczone, że amerykański producent po premierze Model 3 zdetronizuje konkurencję dzięki dobrej cenie i jakości oraz oferowanym rozwiązaniom. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.