Elektromobilność Solaris dostarczy 22 autobusy elektryczne do Włoch 16 lipca 2017 Elektromobilność Solaris dostarczy 22 autobusy elektryczne do Włoch 16 lipca 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany W ostatnich tygodniach firma Solaris pozyskała zamówienia na dostawę łącznie 22 autobusów elektrycznych do Włoch. Z tego 12 nowych Solarisów Urbino 12 electric trafi do klienta ATB z Bergamo, a 10 bateryjnych autobusów zamówił mediolański przewoźnik ATM. Autobusy Solaris Urbino 12 electric zamówione przez ATB Bergamo oraz ATM Milano to bardzo zbliżone do siebie konstrukcje pod kątem parametrów technicznych. Dzięki zwycięstwu jakie odniósł ten pojazd w konkursie ‘Bus of the Year 2017’ popularność modelu nieustannie wzrasta a podpoznański producent zdobywa coraz większe doświadczenie owocujące rosnącym zaufaniem wobec nowej technologii ze strony klientów. Dostawcą osprzętu elektrycznego dla autobusów w obu kontraktach będzie firma Medcom. Urbino electric na rynek włoski będą napędzane osiami typu AVE 130 ze zintegrowanymi silnikami trakcyjnymi o mocy 2 x 125 kW. Energia elektryczna magazynowana będzie w zestawie baterii typu High Energy o łącznej pojemności 240 kWh. W obu pojazdach producent zastosuje nowoczesny pulpit dotykowy własnej konstrukcji. Mimo podobnych preferencji odnośnie napędu i baterii, obaj przewoźnicy wybrali inny sposób uzupełniania energii w swoich elektrobusach. Urbino 12 electric dla ATB Bergamo wykorzystywać będzie do tego ładowarkę produkcji Medcom z możliwością jednoczesnego ładowania dwóch autobusów z mocą 40 kW. Z kolei ATM Milano wybrało ładowarki on-board również firmy Medcom o mocy 70 kW. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.