Wiadomości OZE Sprzedaż Tesli w Chinach wzrosła w tym roku o 40% 21 sierpnia 2019 Wiadomości OZE Sprzedaż Tesli w Chinach wzrosła w tym roku o 40% 21 sierpnia 2019 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Przez pewien czas wydawało się, że chiński rynek jest dla Tesli trudny. Po początkowych problemach z przebiciem się i „powolnej” sprzedaży koncern motoryzacyjny zanotował progres. Potem nastąpił kilkumiesięczny kryzys. Teraz wiadomości znów są pozytywne. Sprzedaż w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2019 roku wzrosła aż o 40% w porównaniu z poprzednim półroczem. Sprzedaż Tesli w Chinach ciężko uznać za stabilną. Zależy to od wielu czynników, nie tylko od konkurencji, cen, ale nawet od geopolityki. Gdy w 2017 roku Tesla zarobiła w Chinach ponad 2 mld dolarów, podwajając sprzedaż i rozbudowując infrastrukturę stacji ładowania, wydawało się, że wszystko idzie w dobrą stronę. Potem pojawiły się problemy. Ostatnie wyniki sprzedażowe Tesli W drugiej połowie 2018 roku wybuchła „wojna” handlowa pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Okazało się, że ma to bezpośrednie przełożenie na sprzedaż pojazdów elektrycznych Tesli. Pojawiły się doniesienia, że w drugiej połowie roku wyniki sprzedaży znacznie spadły. Sytuacja zmieniła się w 2019 roku. W raporcie ujawniono, że w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku sprzedaż wzrosła o 40%. Wprowadzenie Tesla Model 3 podniosło sprzedaż na wielu rynkach, jednak dla koncernu najważniejsze poza USA są Norwegia oraz Chiny. Aby umocnić swoją pozycję, Tesla buduje w Szanghaju zakład produkcyjny Gigafactory. To będzie pierwszy obiekt w tym kraju w całości należący do zagranicznego producenta pojazdów. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.