Elektromobilność Stalowa Wola kupuje 10 elektrycznych autobusów Solaris 27 września 2017 Elektromobilność Stalowa Wola kupuje 10 elektrycznych autobusów Solaris 27 września 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Dziesięć elektrycznych Urbino 8,9 LE zasili flotę podkarpackiej gminy Stalowa Wola. W ramach rozpisanego w kwietniu przetargu gmina zakupi łącznie 19 autobusów miejskich, z których 10 to pojazdy bateryjne, a pozostałych 9 to autobusy z napędem konwencjonalnym. Gmina Stalowa Wola zdecydowała się na wprowadzenie autobusów elektrycznych ze względów ekologicznych i ekonomicznych. Autobusy elektryczne odznaczają się bowiem znacznie niższymi kosztami eksploatacji. Zamówienie na autobusy bateryjne obejmuje również infrastrukturę potrzebną do ich ładowania. Według podpisanej wczoraj umowy, autobusy dostarczone zostaną do Stalowej Woli wiosną 2018 roku. Trzy pantografowe stacje ładowania, z których będzie można ładować baterie autobusów w ciągu dnia oraz pięć dwuwyjściowych stacji zajezdniowych do ładowania nocnego dostarczy firma Ekoenergetyka-Polska. Każdy z zamówionych pojazdów wyposażony zostanie w centralny silnik trakcyjny o mocy 160 kW . Elektryczne Urbino 8,9 LE, które będą jeździć w Stalowej Woli będą zasilane energią elektryczną pochodzącą z 4 baterii o łącznej pojemności 160 kWh. Ładować je będzie można zarówno za pomocą złącza Plug-in, jak i pantografu o mocy 200 kW. Autobusy posiadać będą szereg udogodnień wprowadzonych specjalnie z myślą o podróżujących, takich jak porty USB, WiFi oraz system monitoringu zwiększający bezpieczeństwo wewnątrz pojazdu. Poza tym gmina Stalowa Wola postawiła na system zliczania pasażerów dzięki bramkom liczącym w każdych drzwiach wejściowych, co pozwoli na prowadzenie statystyk i efektywniejsze zarządzanie flotą komunikacji publicznej. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.