Wiadomości OZE Top 2.0 – rower elektryczny z prędkością maksymalną 80km/h 07 czerwca 2019 Wiadomości OZE Top 2.0 – rower elektryczny z prędkością maksymalną 80km/h 07 czerwca 2019 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Delfast zaktualizował swój model elektrycznego roweru. Na rynek trafia Top 2.0 – rower elektryczny o sporej mocy silnika i prędkości maksymalnej 80 km/h. Firma twierdzi, że dzięki temu może stanowić on konkurencję nawet dla samochodów. Pierwsza wersja roweru elektrycznego Delfast – Top wyposażona była w silnik o mocy 3 kW. Nowa została zmodernizowana na wersję o mocy 5 kW. To sprawi, że pojazd będzie w stanie osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie nawet 80 km/h. Delfast deklaruje również, że nowy silnik sprawniej będzie zarządzał poszczególnymi wskaźnikami, np. temperaturą wpływającą na jego wydajność. Poza tym będzie również odporny na kurz oraz wodę, spełniając w ten sposób normy ochrony IP54. Energię do niego dostarczy 72 V akumulator. Na potwierdzenie mocy całego pojazdu producent wrzucił nagranie z testów Top 2.0 bez obciążenia – uzyskana prędkość to 110 km/h. Ze względu na wysoką prędkość maksymalną rower ma także zmienione hamulce hydrauliczne – dodatkowo został wyposażony w podwójne hamulce tarczowe. Delfast podkreśla: – Ta nowa moc wymagała od nas przeprojektowania układu hamulcowego roweru. Aby zapewnić bezpieczeństwo, przeprowadziliśmy serię testów i zainstalowaliśmy niezawodne podwójne hamulce tarczowe na przednim widelcu. Taki system jest instalowany w motocyklach terenowych i sprawdził się w najtrudniejszych warunkach. Ponadto w nowej wersji zmieni się również wyświetlacz – odświeżony wizualnie i wyposażony w lepszą wersję GPS: – Udoskonaliliśmy i udoskonaliliśmy wewnętrzny projekt kontrolera, modyfikując jego oprogramowanie układowe. Teraz zapewnia płynniejszą i bezpieczniejszą pracę silnika. Obecnie cena modelu to około 3 900 dolarów. Do klientów trafi dopiero w czwartym kwartale tego roku. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.