Wiadomości OZE Trybeco – rowery elektryczne z Polski 06 czerwca 2017 Wiadomości OZE Trybeco – rowery elektryczne z Polski 06 czerwca 2017 Przeczytaj także Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Fotowoltaika Fotowoltaika w bloku mieszkalnym. Wszystko, co musisz wiedzieć Fotowoltaika coraz częściej przyciąga uwagę mieszkańców bloków, jak i spółdzielni. Do inwestycji w elektrownię słoneczną zachęca nie tylko niższa cena… Trybeco to polska marka producenta ekologicznych skuterów i rowerów elektrycznych. Rowery i skutery Trybeco odznaczają się estetycznym wzornictwem, funkcjonalnością oraz ekonomicznością. W 2015 roku rower elektryczny TrybEco Terra zdobył III nagrodę w prestiżowym konkursie Ministra Środowiska – ECO DESIGN. Specjalnie dla portalu ŚwiatOZE, o elektrycznych rowerach i skuterach marki Trybeco, opowiada Jakub Koźba, PR Manager Trybeco. Elektryczny rower Trybeco to przede wszystkim wolność wyboru i wygoda. Jeździ się nim lżej. Przełączasz się na elektryczne wspomaganie, kiedy potrzebujesz. Można dojechać dalej i szybciej przy tym samym zużyciu własnej siły i energii. Rowery elektryczne to również innowacyjność – unikalna bateria Trybeco w piaście nie stanowi dodatkowego obciążenia dla rowerzysty i jest niewidoczna. Hybrydowe rowery Trybeco są stosunkowo lekkie jak na rowery elektryczne, ważą od 14,5 kg do 24 kg. Cena elektrycznych rowerów Trybeco to od 2,5 tysiąca złotych do 4,5 tyiąca złotych, w zależności od modelu. Elektryczny skuter TrybEco to przede wszystkim oszczędność pieniędzy. Elektryczny skuter ma niskie koszty eksploatacji. Koszt przejazdu 100 km to około 2 zł. Jedno pełne ładowanie wystarcza na 100 km drogi. Skuter TrybEco nie posiada rozrusznika, rury wydechowej, tłoków, pierścieni, nie wymaga wymiany oleju, pasków napędowych, sprzęgła, rolek wariatora – po prostu nie ma co się popsuć. Skuter nie generuje spalin, dwutlenku węgla, ani hałasu. Elektryczny skuter jest lżejszy od tradycyjnego skutera. Łatwiej nim kierować i parkować. Ceny elektrycznych skuterów Trybeco wahają się od 4 do 5,5 tysiąca zł. Elektryczną hulajnogę można kupić za nieco ponad 3 tysiące złotych. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.