Elektromobilność Ulgi oraz dopłaty determinują wysoki wskaźnik sprzedaży pojazdów EV w Korei Południowej 23 listopada 2017 Elektromobilność Ulgi oraz dopłaty determinują wysoki wskaźnik sprzedaży pojazdów EV w Korei Południowej 23 listopada 2017 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany O tym, jak zachęty finansowe i ulgi mogą pozytywnie wpłynąć na promocję elektromobilności, przekonało się już kilka państw na świecie. Instrumenty skłaniające do kupna samochodu EV nie są niczym nowym w Norwegii, Stanach Zjednoczonych, Francji i Niemczech. Kolejnym takim przykładem jest sytuacja z Korei Południowej, w której tylko w okresie od stycznia do października 2017 roku sprzedano ponad 10 tysięcy elektrycznych samochodów. Wynik ten jest imponujący, ponieważ ponad dwukrotnie przewyższył ten sprzed roku. Efekt osiągnięto nie tylko instrumentami finansowymi, ale również dzięki rozbudowie punktów ładujących oraz zwiększeniu szybkości ich działania. Dynamika wzrostu liczby samochodów EV na terenie Korei powinna być tematem na osobny artykuł. Żeby jednak szybko zilustrować ten wątek, wystarczy przytoczyć garść danych. Koreański rynek samochodów elektrycznych niebawem osiągnie liczbę 20 tysięcy sztuk. Dokładnie siedem lat temu wskaźnik ten wynosił 61 egzemplarzy! Największą popularnością wśród Koreańczyków cieszy się pojazd rodzimej produkcji o nazwie Hyundai IONIQ, którego sprzedano 6 203 sztuk. Z udziałem rynkowym wynoszącym 61,6% znalazł się na bezpiecznym prowadzeniu w stawce. Na dalszych miejscach sklasyfikowano Renault Samsung SM3 Z.E z wynikiem 1 569 sztuk oraz Kia Soul, której sprzedano łącznie 1 290 sztuk. W związku z szeregiem premier nowych modeli EV zapowiedzianych na rok 2018 należy przewidywać, że dynamika wzrostu zapoczątkowana ulgami finansowymi oraz dopłatami będzie determinować kolejne wzrosty sprzedaży pojazdów EV. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.