Prawa zwierząt Wegańskie nuggetsy i roślinny kurczak w KFC 23 września 2021 Prawa zwierząt Wegańskie nuggetsy i roślinny kurczak w KFC 23 września 2021 Przeczytaj także Eko styl życia 5 odmian grzybów, o których nie miałeś pojęcia Jesień nadchodzi wielkimi krokami i aż się prosi o wybranie się na leśny spacer połączony z grzybobraniem. Przy odrobinie szczęścia może nie tylko nazbieramy koszyk pełen prawdziwków, ale i uda nam się dostrzec niecodzienne odmiany grzybów. Przyjrzyjmy się najciekawszym okazom. Artykuł sponsorowany Eko styl życia Dyskusja o zmianach klimatu w social mediach – wyniki raportu Posty, komentarze i reakcje 330 milionów osób użytkujących media społecznościowe z całego świata wskazują, że coraz bardziej boimy się o… Kentucky Fried Chicken, czyli KFC stopniowo się weganizuje. Prezes amerykańskich restauracji typu fast-food Kevin Hochman przyznaje, że roślinne burgery bardzo mu smakują i jada je w domu. Czy KFC przebranżowi się na roślinną kuchnię? Roślinne nuggetsy Kevin Hochman jest dyrektorem generalnym sieci restauracji KFC US oraz tutejszych oddziałów Pizza Hut. Hochman włada ponad 10 tys. restauracji na terenie Stanów Zjednoczonych. Amerykanin stawia jednak obecnie nie tylko na standardowe “stripsy” i nuggetsy w menu, oparte na mięsie z kurczaka. Planuje zweganizować dotychczasowe menu, bo jak twierdzi lubi roślinne burgery, które w ostatnich latach zawojowały globalny rynek żywności. Niedawno Hochman zdradził, jakie są plany firmy. Przyznał, że rosnący popyt na “mięso roślinne” zachęca go do inwestycji w roślinne białko, które smakuje tak, jak to pochodzenia odzwierzęcego. W planach jest odtworzenie smaku mięsa na tyle, ile to możliwe. Hochman zwrócił też uwagę na etyczną stronę zjadania mięsa z kurczaka. – Naszym planem jest próba jak najwierniejszego odtworzenia smaku skrzydełek Kentucky Fried Chicken, oczywiście bez udziału zwierzęcia. Chcemy utrzymać złoty standard. Roślinny kurczak z Polski? Za chwilę może trafić na stoły Boom na sztuczne mięso wzrósł szczególnie wśród młodego pokolenia Amerykanów. KFC stoi jednocześnie przed wielką szansą, ale i wyzwaniem, aby sprostać oczekiwaniom żywieniowym i smakowym młodych klientów. Sieć KFC wprowadzała już do swojego menu roślinnego kurczaka marki Beyond Meat, jednak kanapka, która pojawiła się w 2019 roku w restauracji, nie przyjęła się w całych Stanach Zjednoczonych. Weganizowanie KFC Hochman twierdzi, że do wyboru mięsa roślinnego ludzi skłania smak i, że to właśnie on jest najistotniejszym czynnikiem: – Smak zawsze będzie nrumerem 1. Były już burgery roślinne, które pojawiły się na rynku na długo przed marką Beyond Meat i Impossible. Jednak ich smak nie był tak dobry. Bądźmy szczerzy. Większość klientów nie chce poświęcić się ze względu na smak. Historia mięsa wyhodowanego w laboratorium – rewolucja trwa Jeden z raportów żywieniowych Kearny informuje, że tradycyjne mięso, bazujące na produktach odzwierzęcych będzie stanowić zaledwie 55% światowego rynku mięsa w 2035 roku. – Wiele osób uważa, że produkty roślinne są tylko dla wegan lub wegetarian. Ponad 90% osób, które kupują Beyond Meat w sklepie spożywczym, również spożywa białka odzwierzęce. Teraz jem hamburgery roślinne w domu, ponieważ uważam, że są równie dobre jak zwykły burger – przyznał Hochman. KFC jeszcze nie potwierdziło, kiedy klienci będą mogli spróbować nowych wersji roślinnych potraw. źródło: planbasednews.com, bloomberg.com Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.