Wiadomości OZE Pszczoła o imieniu B. podbija Instagram. Jej celem jest ratowanie własnego gatunku 04 października 2019 Wiadomości OZE Pszczoła o imieniu B. podbija Instagram. Jej celem jest ratowanie własnego gatunku 04 października 2019 Przeczytaj także Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Świat Pierwsza zeroemisyjna linia lotnicza wystartuje w 2024 roku W 2024 roku loty rozpoczyna pierwsza zeroemisyjna linia lotnicza. Flota Ecojet ma składać się z samolotów elektrycznych napędzanych przez zielony wodór. Co więcej, pasażerowie na pokładzie będą mieli do wyboru wyłącznie wegańskie posiłki. Jakie trasy obejmie linia Ecojet? Pod koniec kwietnia tego roku na Instagramie zadebiutowała pszczoła-influencerka o imieniu B. Jej celem jest ochrona i ratowanie przedstawicieli własnego gatunku, a także zwrócenie uwagi na użyteczność pszczół w wielu obszarach gospodarki. Ponadto w planach jest również zbiórka pieniędzy na rzecz ochrony tych owadów. View this post on Instagram A post shared by B. (@bee_nfluencer) – Cześć wszystkim! Wymień rzecz, którą kochasz. Czekolada? Robię ją. Lody? Robię to. Kawa? Zawsze ja. Brokuły? Znowu ja. Ubranie? Wciąż ja. Stoimy za większością rzeczy, których używasz na co dzień! A 24% pszczół umiera każdego roku. To jest złe dla nas, ale również okropne dla was, drodzy ludzie… Czy jesteś gotowy na świat bez czekolady? Ja też nie – apeluje pszczoła B. w jednym ze swoich instagramowych postów. View this post on Instagram A post shared by B. (@bee_nfluencer) W celu ochrony populacji pszczół został powołany do życia BeeFund. Ten specjalny fundusz powstał dzięki Fondation de France, założonej w 1969 r., niezależnej organizacji pożytku publicznego. Eksperci skupieni wokół tej organizacji wybiorą najważniejsze inicjatywy służące ochronie pszczół na całym świecie oraz zadbają o to, by pozyskane środki zostały właściwie wydane. View this post on Instagram A post shared by B. (@bee_nfluencer) Obecnie realizowany jest „Mayage” – projekt służący polepszaniu sytuacji i zwiększaniu populacji pszczół. Jego pierwszym etap to zasadzenie kwiatów i roślin, które są szczególnie istotne z punktu widzenia pozyskiwania pożywienia przez te owady. Kolejnym będzie przesunięcie terminów koszenia roślin po ich kwitnieniu, aby pszczoły mogły je jak najdłużej zapylać. Następnym etapem będzie zasadzenie większej ilości leszczyn, wierzb, jesionów i wiązów, czyli drzew szczególnie istotnych z punktu widzenia dziko żyjących pszczół. W planach jest również zainstalowanie uli w miejscach szczególnie przyjaznych tym owadom. Oprócz porad dotyczących ochrony pszczół oraz informacji o bieżących działaniach BeeFund, na instagramowym profilu B. można także znaleźć humorystyczne zdjęcia ukazujące codzienne życie pszczoły-influencerki. Obecnie obserwuje ją ponad 110 tys. internautów. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.