Wiadomości OZE Zaprojektowano kolejny silnik elektryczny dla autobusów szkolnych 22 sierpnia 2018 Wiadomości OZE Zaprojektowano kolejny silnik elektryczny dla autobusów szkolnych 22 sierpnia 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Efficient Drivetrains, lider w zakresie zaawansowanych rozwiązań zeroemisyjnych dla transportu, stworzył dedykowany dla popularnych autobusów szkolnych Type-A silnik elektryczny EDI PowerDrive 4000ev. Technologia na początku będzie dostępna w Północnej Ameryce. Najnowsza oferta Efficient Drivetrains uzupełnia spectrum całkowicie elektrycznych autobusów szkolnych, obejmujących pojazdy szkolne typy A, C i D na rynku północnoamerykańskim. EDI poczyniła już znaczne postępy w elektryfikacji rynku autobusów szkolnych, współpracując z najlepszymi producentami OEM, aby dostarczyć rozwiązanie EDI PowerDrive ™ jako zestaw do elektryfikacji tych pojazdów. System szkolnictwa w Stanach Zjednoczonych stoi przed poważnym wyzwaniem związanym z narzuconą redukcją emisji CO2 w działalności logistycznej. 26 milionów uczniów i studentów obsługuje przede wszystkim flota autobusów szkolnych, która stanowi największy udział w transporcie szkolnym obok pociągów i usług lotniczych – jest ich aż pół miliona. Z czasem będzie trzeba wymienić je na pojazdy zeroemisyjne. Firmy, takie jak Efficient Drivetrains, już od dawna projektują elektryczne silniki dla transportu szkolnego. W połączeniu z dostępnymi subwencjami rządowymi oraz innymi programami mającymi na celu ograniczenie emisji gazów cieplarnianych szkoły mogą niskimi kosztami elektryfikować transport dla uczniów i studentów. Źródło: electrive.com, businesswire.com Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.