Reklama

Dodatkowa wypłata dla polecających produkty OZE

Zarejestruj się

Zazieleniamy Walentynki! Kampania edukacyjna Świata OZE

Zazieleniamy Walentynki! Kampania edukacyjna Świata OZE

Już 14 lutego w wybranych miejscach Krakowa można będzie zauważyć zielone akcenty. To zapowiedź kampanii edukacyjnej, która ma zachęcić do działań w celu złagodzenia zmian klimatu. Akcji towarzyszy hasło zaczerpnięte z tytułu znanej piosenki “All you need is love”.

W Walentynki Kraków się… zazieleni

Mieszkańców Krakowa z pewnością zaskoczy widok znanych i lubianych miejsc, które w Dniu Zakochanych, kojarzonym z kolorem czerwonym, zostaną wyróżnione lub oznaczone na zielono. Akcji towarzyszy hasło zaczerpnięte z tytułu znanego przeboju The Beatles – “All you need is love”. Pojawi się ono w przestrzeni miejskiej oraz wirtualnej. Jakie przesłanie kryje się za tymi tajemniczymi działaniami? Tego dowiemy się zaraz po walentynkach, czyli 15 lutego. W pierwszym etapie chcemy zapytać naszych czytelników czego potrzebują do szczęścia?

Zielone akcenty kampanii pojawią się m.in. na terenie  Miasteczka Studenckiego AGH, na Plantach, pod  Collegium Maius, w okolicy Paderevianum, na kładce Ojca Bernatka oraz na wieży telewizyjnej na krakowskich Krzemionkach. Następnego dnia, czyli 15 lutego, zostanie uruchomiona strona internetowa kampanii z materiałami multimedialnymi oraz wystartuje konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. 

Kto za tym stoi?

Organizatorem zielonej kampanii jest portal Świat OZE we współpracy z krakowską fundacją Carbon Footprint Foundation oraz Columbus Energy – liderem nowoczesnej energetyki w Polsce. 

Nie cofniemy zmian klimatu, ale możemy aktywnie działać, by złagodzić ich skutki. Po co? Bo chcemy zdrowo żyć w świecie, w którym realizujemy swoje pasje. Bo chcemy zadbać o nasz dobrostan. Bo chcemy się rozwijać. Takie treści przyświecają naszej kampanii edukacyjnej, którą chcemy zainteresować w pierwszej kolejności mieszkańców Krakowa, a następnie skierować do społeczności internetowej – komentuje Joanna Korgul, redaktorka naczelna Świata OZE i dodaje Postanowiliśmy wykorzystać popularne święto, by zwrócić uwagę na ważne tematy. Ale więcej szczegółów podamy dopiero 15 lutego!

Trailer Mikołaj Florczak, mastering Stefan Monin


Wszystkich zainteresowanych kampanią zapraszamy na profile społecznościowe (Instagram, Facebook), gdzie wkrótce pojawią się szczegóły. 

Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.