Wiadomości OZE Znamy dane dotyczące sprzedaży Nissana Leaf na polskim rynku 11 maja 2018 Wiadomości OZE Znamy dane dotyczące sprzedaży Nissana Leaf na polskim rynku 11 maja 2018 Przeczytaj także Elektromobilność Kaskada kotłów De Dietrich w zajezdni MZK w Pabianicach Artykuł sponsorowany Międzygminny Związek Komunikacyjny w Pabianicach od kilku miesięcy korzysta z nowego rozwiązania w dziedzinie ogrzewania. Wysłużone kotły węglowe… Artykuł sponsorowany Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Elektryczny Nissan Leaf odegrał dużą rolę w popularyzacji nieemisyjnych rozwiązań w motoryzacji. Na dobrą sprzedaż tego modelu przełożył się wyważony stosunek ceny do jakości, co zostało zauważone przez jury wielu konkursów pojazdów elektrycznych. Producent pracuje więc nad kolejną generacją tego auta, a pierwsze statystyki pozwalają sądzić, że pojawi się ono również na polskich drogach. Nissan udostępnił pierwsze informacje na temat sprzedaży drugiej generacji Nissana Leaf w naszym kraju. Przez pierwsze półtora miesiąca klienci złożyli zamówienia na nieco ponad 400 egzemplarzy. Jest to bardzo dobry wynik, który nie tylko satysfakcjonuje japońskiego producenta, ale również pokazuje, że w Polsce z roku na rok rośnie zainteresowanie elektrycznymi rozwiązaniami w motoryzacji. W całym 2017 roku w Polsce zarejestrowano 439 samochodów elektrycznych. Nissan prawie wyrównał to osiągnięcie jednym modelem w ośmiokrotnie krótszym czasie. „Najlepszym potwierdzeniem faktu, że polscy kierowcy coraz częściej dostrzegają zalety pojazdów zeroemisyjnych, są wyniki sprzedaży nowego Nissana Leaf, na którego w niespełna 1,5 miesiąca zebraliśmy ponad 400 zamówień. To ponad 60% więcej niż cała ubiegłoroczna sprzedaż modelu pierwszej generacji. W 2017 roku Nissan został liderem w segmencie samochodów elektrycznych w Polsce i jesteśmy przekonani, że nowy Leaf jeszcze bardziej umocni naszą pozycję”, powiedziała Dorota Pajączkowska, PR Manager Nissan Polska. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.