Wiadomości OZE Zniżka od Lotosu za własny kubek na kawę 07 października 2019 Wiadomości OZE Zniżka od Lotosu za własny kubek na kawę 07 października 2019 Przeczytaj także Artykuł Sponsorowany XENE autoryzowanym dystrybutorem w Polsce i UE paneli TW(Tongwei) Solar – lidera wśród producentów PV na świecie W lipcu 2023 roku spółka Xene podpisała umowę na dystrybucję modułów fotowoltaicznych ze światowym liderem w produkcji komponentów fotowoltaicznych na świecie, firmą TW(Tongwei) Solar. Umowa określa zasady bezpośredniej współpracy w Polsce i na rynkach zagranicznych, głównie w Unii Europejskiej, na których już aktywnie działa Xene. Kontrakt na najbliższe lata zakłada zakupy na poziomie kilkudziesięciu MW paneli w technologii PERC i N-type. Artykuł sponsorowany Fotowoltaika Fotowoltaika w bloku mieszkalnym. Wszystko, co musisz wiedzieć Fotowoltaika coraz częściej przyciąga uwagę mieszkańców bloków, jak i spółdzielni. Do inwestycji w elektrownię słoneczną zachęca nie tylko niższa cena… Lotos proponuje rabat dla wszystkich klientów, którzy przyjadą na stację z własnym kubkiem na kawę lub herbatę. To część akcji Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste działające na rzecz ochrony klimatu i walki z zanieczyszczeniem środowiska. Akcja „Z własnym kubkiem” ruszyła na wszystkich stacjach Lotosu z początkiem października. Każdy, kto przywiezie własny kubek na wybrany napój w Café Punkt, oszczędzi złotówkę. Do wyboru jest mała lub duża kawa, espresso, herbata czy napój czekoladowy. Firma podkreśla, że akcja jest jednym ze sposobów walki z kryzysem klimatycznym i zalewem plastiku, który niszczy światowy ekosystem. Miliardy jednorazowych opakowań, które co roku zużywane są na całym świecie, to wyzwanie dla firm i koncernów – do recyklingu trafia zaledwie 0,25% z nich. – Odpowiedzialność za środowisko naturalne to nasz obowiązek, dlatego chętnie angażujemy się w różnego rodzaju działania proekologiczne. Inicjatywa „Z własnym kubkiem” to także aktywny dialog z naszymi klientami, którzy będą mieli okazję przekonać się, że ekologia po prostu się opłaca. Proponowana przez nas zniżka za zakup napoju do własnego kubka to nagroda i zachęta to tego, by żyć świadomie. Mamy nadzieję, że więcej polskich firm także przyłączy się do akcji – wyjaśnia portalowi WNP Adam Pawłowicz, wiceprezes Lotosu Paliwa ds. handlu. Walkę z plastikowymi kubkami zadeklarował też premier Mateusz Morawiecki. W 2020 roku liczba używanych kubków, talerzy i sztućców z plastiku ma spaść o 54% – z 723,8 tys. sztuk do 330,6 tys. sztuk. Artykuł stanowi utwór w rozumieniu Ustawy 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wszelkie prawa autorskie przysługują swiatoze.pl. Dalsze rozpowszechnianie utworu możliwe tylko za zgodą redakcji.